Історія розвитку зовнішньої реклами

Хоча перший відомий рекламний щит був у Стародавньому Єгипті, можна сказати, що все почалося в 1790-х роках, коли була винайдена літографія метод друку маслом і водою, що робив можливим створення плакатів. З тих пір плакати поступово набирали популярність і стали використовуватися в місцях з високою інтенсивністю пішохідного руху.

Перші рекламні щити Після появи плакатів перший запис про орендований рекламний щит з'явилася кілька років по тому, в 1867 році. Звідси все розвивалося швидко, і до 1870 році Америка стала домом для 300 компаній з розпису вивісок, які прагнули заробити на новій індустрії рекламних щитів. Перший 24-листний рекламний щит був виставлений на Паризькій виставці в 1889 році, коли реклама в основному розміщувалася на будівлях і парканах в містах. З приходом Ford і згодом доступним автомобільним транспортом в 1920-х роках фокус змістився, і узбіччя стали популярним місцем для рекламних щитів.

Початок індустрії

З тих пір галузь стала рости і формалізовуватися. У США введення стандартного розміру рекламного щита в 1900 році означало, що великі рекламодавці, такі як Kellogg's і Coca Cola, змогли розмыщати рекламу по всій країні. До 1915 року було створено Національне бюро зовнішньої реклами, а до 1920-х років перша компанія зовнішньої реклами була зареєстрована на Нью-Йоркській фондовій біржі. В Європі французька зовнішня компанія JCDecaux (нині один з найбільших власників ЗМІ) почала розмыщати рекламу на автобусних зупинках в 1962 році.

У Великобританії British Posters Limited була створена на початку 1970-х років для представлення інтересів членів власників ЗМІ і закрита в 1982 році після доповіді комісії з монополій і злиттів. 

Ще однією досить недавньою  розробкою є  реклама на місцях, що складається з широкого спектру форматів, розташованих в місцях скупчення певних груп. В якості прикладів можна навести розважальні клуби і бари, зали очікування лікарів і станції технічного обслуговування. Такі оголошення часто використовуються місцевими рекламодавцями, а також національними та міжнародними брендами.

З часом в галузі відбулася велика кількість злиттів, і основні гравці об'єднуються в кілька ключових компаній, які контролюють переважну більшість рекламних площ .

Telegram
(067) 8962080
WhatsApp
(073) 8962080
ra.boardd@gmail.com
ТОВ РА "БОРД": 18001, Україна, м. Черкаси, бул. Шевченка, 145