ОСОБЛИВОСТІ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ НА ТРАНСПОРТІ
Реклама на транспорті являється одним з найпопулярніших видів зовнішньої реклами. Як правило, цей вид реклами відносять поряд з рекламою на щитах, рекламою на зупинках громадського транспорту, рекламою на дахах і стінах будинків.
Характерними особливостями реклами на транспортних засобах є:
1) багаторазовий (постійний) характер використання на транспортному засобі, вона може бути там не один день;
2) ефективність в порівнянні з іншими видами зовнішньої і внутрішньої реклами транспортний засіб із зображенням реклами постійно знаходиться в русі, що дає можливість довести рекламну інформацію до якомога широкого кола споживачів.
Щодо України, то освоєння рекламою громадських транспортних засобів почалося з тролейбусних парків. Оформлені тролейбуси з'явилися на вулицях в 1992 році, і тільки після цього реклама почала переходити на інші види транспорту. Сьогодні ж, реклама на транспорті охоплює: рекламу на маршрутних таксі; брендування корпоративного транспорту; рекламу в громадському транспорті; рекламу на електротранспорті; рекламу на задньому вітровому склі.
Фірмовий автотранспорт відмінний засіб для розміщення інформації та реклами. Яскрава, барвиста і динамічна, реклама на транспорті одна з найбільш емоційних і дієвих, а її розміри обмежені лише розмірами самого транспортного засобу.
Логотипи, торгові марки, емблеми, рекламні зображення, контактна інформація все це можна змусити їздити по дорогах міста і країни.
Цей вид реклами є найбільш прийнятним по співвідношенню ціна-якість, завдяки високій кількості контактів з потенційними клієнтами, на відміну від інших видів зовнішньої реклами.
Згідно з дослідженням, реклама і міський транспорт - це ефективно: за результатами досліджень середня впізнаваність компаній становить 31% опитаних на вулицях міста; запам'ятовуваність компаній 27%. Реклама на транспорті звернена до величезних рухомих потоків людей - це водії та пасажири громадського та легкового транспорту, пішоходи, це приватні особи та представники ділового світу. Ефективність реклами на транспорті полягає в тому, що її цільову аудиторію можна порівняти хіба що з телебаченням, а ціна в кілька разів нижче! Саме тому зовнішня реклама на транспорті, одна з найефективніших реклам, яку потрібно використовувати.