Реклама на бігборді має бути простою і зрозумілою

Будьте Розумні, Але Не Занадто !


"Нудний рекламний щит" буде проігнорований. "Розумний рекламний щит" приверне увагу і залишить незабутнє враження. Рекламний щит, який намагається бути занадто розумним, ну, він загубиться в аудиторії.

Як правило, ви не хочете, щоб рекламні щити змушували людей чухати голови і задаватися питанням, що відбувається. Складні візуальні метафори тут не годяться. Багато говорять, що реклама повинна бути схожа на головоломку для вирішення і повинна дати аудиторії почуття задоволення, щоб знати, що вони зрозуміли це. Але рекламні щити повинні бути набагато простіше. Ви займаєтеся рекламою, а не показуєте, наскільки ви розумні.

Чим Більше, Тим Краще


Один рекламний щит коштує недешево. Але це також не дуже ефективно. Рекламні щити-це засіб масової інформації, але вони потребують підтримки.

Кожен рекламний щит має рейтинг,  так званий валовими оціночними балами (GRP), грунтується на трафіку, розташування, розмірі і т. д. Цей рейтинг дає вам показовий бал від 1 до 100. Якщо це 50, це означає, що принаймні 50 відсотків населення в цьому районі буде бачити одну з ваших рекламних конструкцій принаймні один раз в день. Якщо у вас є тільки одна рекламна площина, ваші шанси на удачу менше, ніж якщо б у вас було чотири або п'ять.

Telegram
(067) 8962080
WhatsApp
(073) 8962080
ra.boardd@gmail.com
ТОВ РА "БОРД": 18001, Україна, м. Черкаси, бул. Шевченка, 145