Реклама на білбордах, як потужний маркетинговий інструмент

Соцмережі - потужний маркетинговий інструмент, але й реклама на білбордах не здає позиції. "Наружка" оточує городянина повсюдно - це бігборди, сітілайти та лайтбокси, а також менш відомі конструкції. Бажаний ефект перевершить всі ваші очікування, але доведеться діяти за всіма правилами.

реклама на білбордах

Межа - 6 слів

Білборди повинні привертати увагу водіїв, що проїжджають по автомагістралях. У рекламодавця є три секунди, щоб зачепити цільову аудиторію рекламним повідомленням. Читати багатослівні тексти ніхто не буде, тому ретельно продумувайте заголовки і слогани, вкладайте туди максимум смислового навантаження. Якщо ви не укладаєтеся в шість слів, білборд вам не допоможе. Слід сконцентруватися на інших видах "наружки".

Один ключовий елемент

Рівнозначні елементи не повинні змагатися за увагу потенційного клієнта. Уявіть, що ми мчимо по проспекту зі швидкістю близько 60 кілометрів на годину. Чи багато що вийде запам'ятати? Акцент робиться на одному меседжі, всі інші компоненти несуть допоміжну функцію.

Білборди - НЕ візитки

Ви робите помилку, втискуючи в оголошення всі свої реквізити - телефони, адреси, пошту. Це надмірна інформація. Максимум - адреса офіційного сайту (якщо вона коротка і легко запам'ятовується). Реклама на білбордах повинна виконувати ключове завдання, а саме - підвищення ступеня впізнаваності бренду, підтримка масштабної рекламної кампанії.

Щити розповідають про нові послуги та акції, знайомлять з новими торговими точками, які щойно відкрилися. Шквал дзвінків і потік клієнтів з'являється після розміщення оголошень в інших джерелах - на Інтернет-сайтах, телебаченні, у пресі. Білборд - це підтримка медійної атаки.

Не будьте нудними

Заумні і нудні білборди відштовхують людей. Зробіть рекламу зрозумілою і простою. Клієнт повинен відчути, що ви усвідомлюєте його проблему і здатні її ефективно вирішити. Розписувати цю проблему не потрібно - добийтеся асоціативної взаємодії з цільовою аудиторією.

Візуальне сприйняття

Білборди відносяться до візуальних медійних інструментів. Один і той же макет в журналі і на білборді повністю поховає потенціал рекламної кампанії. Придивіться до оточуючого простору - як ви можете його використовувати у власних інтересах? Вивчіть креативні рішення запеклих рекламників, які працюють в різних бізнес-галузях.

Довірити проектування дизайну білборда краще досвідченим маркетологам компанії "Борд". Пам'ятайте: обрана стратегія впливає на кінцевий результат. Звертайтеся в наше агентство - і жаліти не доведеться.

Telegram
(067) 8962080
WhatsApp
(073) 8962080
ra.boardd@gmail.com
ТОВ РА "БОРД": 18001, Україна, м. Черкаси, бул. Шевченка, 145