Важливі аспекти розміщення зовнішньої реклами

Зовнішня реклама - інструмент, що впливає на потенційного клієнта через візуальне сприйняття. Тому розміщення зовнішньої реклами має ряд особливостей, про які ми і поговоримо. Оголошення розміщуються на пересувних і стаціонарних конструкціях за межами торгових точок - це важливий момент. Найбільшого поширення набули:

  • білборди;
  • дахова реклама;
  • суперборди і суперсайти;
  • прізматрони;
  • відеоекрани;
  • сітілайти;
  • стели.

розміщення зовнішньої реклами

Особливості зовнішньої реклами

Щити притягають увагу завдяки своїм габаритам. Плакати зазвичай роблять кольоровими і реалістичними, що підсилює візуальний ефект. Підвищує віддачу від вкладень і грамотне розташування конструкції. Чим яскравіше зображення, тим краще сюжет закріплюється в людській пам'яті. Рекламодавець відразу повинен визначитися з завданнями, які йому треба буде розв'язати. Ось над чим слід задуматися:

  • Розробка креативної частини.
  • Тип рекламної конструкції.
  • Розмір рекламного носія.
  • Локація для розміщення.
  • Тривалість розміщення, пріоритетний час доби.

Розробка макета для розміщення зовнішньої реклами

Проектування макета передбачає випуск моделі майбутнього оголошення - так ви зможете отримати наочне уявлення про втілення замовлення. Попередній варіант виконується в декількох масштабах, включаючи зменшені і оригінальні габарити.

У рекламному просуванні розробка макета відіграє важливу роль - прийом базується на візуальному сприйнятті. Макет необхідний як в соціальній, так і в комерційній областях, оскільки інформацію потрібно подавати в дохідливій формі. Створення моделі призводить до того, що ви зумієте досягти більшого охоплення аудиторії, але при цьому треба дотримуватися певних умов. Врахуйте: успіх безпосередньо залежить від різновиду конструкції, на якій буде розміщено оголошення.

Процес починається зі спілкування команди розробників і замовника - останній повинен чітко визначити пріоритети. Важливо обговорити інформацію, що подається потенційному клієнту. Приклад меседжу - в певній ніші продукт замовника вважається найкращим. Подальша робота маркетологів спрямована на реалізацію поставленої задачі. Тут не обійтися одним лише вмінням грамотно працювати з матеріалами і графікою. Стратегія залежить від психології продажів і глибокому розумінні потреб цільової аудиторії. Тому макет - найважливіший етап майбутньої кампанії. Вкластися в цей виріб потрібно по повній програмі.

Повноцінну професійну віддачу при створенні та розміщенні вашої зовнішньої реклами гарантують фахівці рекламного агентства "Борд". Звертайтеся до нас прямо зараз!

Telegram
(067) 8962080
WhatsApp
(073) 8962080
ra.boardd@gmail.com
ТОВ РА "БОРД": 18001, Україна, м. Черкаси, бул. Шевченка, 145