Креативні сітілайти в різних країнах світу

Один з північноамериканських соціальних психологів сказав буквально наступне: «Спроба продати щось, не витратившись на рекламу, призведе до того ж результату, як якщо б вам довелося фліртувати в повній темряві». Однак завдання створення дійсно працюючої реклами ускладнюється тим, що соціум настільки пересичений потоком різноманітних повідомлень і обіцянок, що перестав звертати увагу на ролики будь-якої якості, а білборди, сітілайти та «розтяжки» на вулицях його лише дратують.

Як зробити, щоб тебе помітили?

Серед фахівців з маркетингу і PR чимало таких, що буквально наживаються на стереотипному мисленні своїх клієнтів, які вважають, зовнішню рекламу найефективнішим двигуном торгівлі. З їх легкої руки штампуються стандартні банери і білборди, на які уваги вже ніхто не звертає.

Є й інші приклади, коли рекламні студії підходять до справи творчо, формують нові, привабливі образи. Ми хочемо привести кілька прикладів такого креативного сітілайта, який дійсно працює.

сітілайт

В аеропортах Великобританії були встановлені сітілайти, метою яких було привернення уваги аудиторії до технічних характеристик і можливостей нової моделі позашляховика. Замість похмурого перерахування кількості коней, швидкості розгону і інших фішок, потенційному покупцеві пропонувався емулятор педалі газу, натиснувши на який, можна було почути рев мотора. Як виявилося, подібна іграшка набагато ефективніше стимулює бажання спробувати повторити процес, але вже наживо.

У Києві подібні експерименти так само проводяться, а майданчиком для їх проведення обрано Хрещатик. Там сітілайти виконувалися у вигляді вітрин з вбудованими інсталяціями. Але найбільш креативними виявилися маркетологи, які встановили біля будівлі Головпоштамту стенд, поверхня якого була обтягнута рожевим плюшем. Перехожі від розчулення його просто залапали, а заодно і прочитали все, що на ньому було їм запропоновано.

сітілайт

Фармацевтам з Німеччини прийшла в голову ідея зробити інтерактивний сітілайт, що реагує на кашель людей, що проходили повз. Встановлений на головному вокзалі, він в режимі реального часу встановлював діагноз і давав індивідуальні рекомендації з лікування із застосуванням певного препарату.

У Парижі дорожня поліція, для зменшення травматизму на дорогах, встановили поруч з пішохідним переходом відеокамеру і динамік. Варто було кому-небудь «рвонути» через дорогу на червоний, як лунав виск гальм. Бонусом до нього була миттєва фотографія спотвореної жахом особи порушника з надрукованим саркастичним коментарем.

(067) 896-20-80
(073) 8962080
ra.boardd@gmail.com
ТОВ РА "БОРД": 18001, Україна, м. Черкаси, бул. Шевченка, 145