Секрети оформлення зовнішньої реклами

Сьогодні все більше представників бізнесу йдуть в онлайн, торгують через інтернет-магазини, розміщують свою рекламу на веб-сайтах. Цей напрямок зараз бачиться найбільш перспективним. Однак йдучи по вулиці, ми не можемо не помічати об'єкти зовнішньої реклами. Проходячи по одному і тому ж маршруту (або проїжджаючи по ньому), ми мимоволі натикаємося поглядом на білборди з рекламними оголошеннями. Яскрава і помітна реклама на білбордах Черкаси та інші міста нашої країни відрізняє вже давно. І рано чи пізно кожному з нас викладена там інформація може стати в нагоді.

Креативний підхід до створення зовнішньої реклами дає поштовх появі оригінальних об'єктів, наприклад, квіткових композицій або рекламних лавок. Але при цьому популярними і затребуваними залишаються звичні конструкції: банери, білборди, сітілайти та ін.

реклама на білбордах Черкаси

Основні принципи дизайну зовнішньої реклами

Коли замовник звертається до дизайнера за створенням зовнішньої реклами, враховується багато факторів: місце розміщення реклами, наявність перешкод, освітлення, навколишні об'єкти і т. д. При цьому виконуватися завдання повинно відповідно до таких принципів:

  • зміст. Рекламне повідомлення має бути простим і лаконічним. Воно повинно нести в собі всю необхідну інформацію, яка зацікавить потенційного клієнта;
  • гармонія. Рекламний щит повинен являти собою цільну картину. При цьому важливо досягти поєднання використовуваних квітів з кольором навколишніх об'єктів. Але і зливатися всі відтінки не повинні;
  • зручність. Текст і зображення повинні розміщуватися таким чином, щоб вони були зручними для сприйняття. Якщо невдало розмістити інформацію або зробити текст дуже дрібним, реклама просто не зацікавить потенційного клієнта;
  • переважання графічної інформації. Зображення легше і швидше запам'ятовуються у порівнянні з текстом, тому основну інформацію повинні нести саме графічні об'єкти.

Кольорове оформлення

При виборі кольорів для білборда слід дотримуватися таких правил:

  • використовуйте контрастні кольори. Ні в якому разі не оформляйте рекламу з використанням суміжних кольорів (наприклад, помаранчевий з жовтим або синій з блакитним). Таке поєднання не притягне увагу на відміну від протилежних відтінків;
  • робіть рекламу яскравою. Для білборда важливо виділитися на тлі оточуючих об'єктів, тому використання яскравих і насичених кольорів тут вітається;
  • обмежуйте колірну палітру. Якщо Ви зробите рекламу, розфарбовану всіма кольорами веселки, вона, звичайно, приверне увагу, але не дасть сконцентруватися на основній думці повідомлення. Виберіть пару контрастних відтінків і оформляйте білборд, грунтуючись на них.
(067) 896-20-80
(073) 8962080
ra.boardd@gmail.com
ТОВ РА "БОРД": 18001, Україна, м. Черкаси, бул. Шевченка, 145